Kategorie

Zdrowe kasze i makarony

Nie sposób wyobrazić sobie przygotowywanie posiłków bez tak podstawowych składników jak zdrowe kasze i makarony. Duży wybór ich rodzajów pozwala przyrządzić mnóstwo dań obiadowych. Produkty te mają niezwykle bogate składy, poprawiające zdrowie i samopoczucie, i chyba nikogo nie trzeba specjalnie namawiać do wykorzystywania ich w kuchni.

Smaczne kasze z korzyścią dla zdrowia

Kasza to produkt, który powinien na dobre zagościć w Twojej kuchni, ponieważ zawiera wiele cennych składników jak potas, cynk czy witamina B. Poza tym jest źródłem błonnika, dzięki czemu przyczynia się do oczyszczania organizmu. Jest przy tym bardzo pożywna i – co nie bez znaczenia – posiada niski indeks glikemiczny. Jeśli do tego wybierzesz ekologiczne kasze, masz pewność, że zachowały całe swoje bogactwo smaku i wartości odżywczych. Możesz je wykorzystywać w kuchni wegetariańskiej i wegańskiej, przygotujesz na ich bazie smaczne obiady, a także desery. Są idealne do zup, sosów, gulaszu, a także jako farsz do pierogów. Pełnoziarniste kasze są badane pod kątem właściwości odżywczych, dzięki czemu są idealnym składnikiem zdrowej diety. Każdy rodzaj kasz warto wypróbować ze względu na wysokie walory smakowe i zdrowotne.

Makaron podstawą pysznych dań

Makaron to składnik tak wielu dań, że nie sposób wyobrazić sobie bez niego kuchni, zwłaszcza włoskiej. Najlepiej wybierać zdrowe makarony pełnoziarniste, ponieważ wytwarzane są z mąki z pełnego przemiału i nie tracą ważnych składników jak błonnik, żelazo, fosfor, cynk, potas i witaminy z grupy B. W naszej ofercie ze żywnością znajdziesz makarony pszenne i żytnie, eko makarony, które powstają z surowców dostarczanych z gospodarstw ekologicznych posiadających odpowiednie certyfikaty. Można również powiedzieć, że makaronów jest do wyboru i do koloru, ponieważ dzięki dodatkom szpinaku, buraków czy marchwi występują również w wielu wariantach kolorystycznych.

Kasze i makarony na wiele sposobów

Naturalne kasze i makarony nadają się do dań mięsnych i wegetariańskich. Z powodzeniem możesz użyć ich do zup, do dań pikantnych i na słodko. Będą świetnym składnikiem sałatek, doskonale smakują z warzywami, owocami, sosami, mięsem. Przygotujesz je w tylu wariantach, że właściwie mogłyby być składnikiem codziennego menu. Pożywne, smaczne, zdrowe – idealny dodatek obiadowy i nie tylko.

został dodany do Twojej listy życzeń.

Kontynuuj zakupy Moja lista życzeń