Kosmetyki Olivii Plum to harmonijne połączenie naturalności i serca. Kosmetyki, które powstają z myślą o codziennej pielęgnacji.
Kim jest właścicielka marki Olivia Plum?
To dziewczyna, którą mijasz w drodze do autobusu i zastanawiasz się, jaki jest sekret jej pełnej blasku cery. To przyjaciółka, która podpowie jakie są kolejne kroki w codziennym rytuale pielęgnacyjnym. To bliska osoba, która przypomni o niesamowitych, nieraz zapomnianych właściwościach naturalnych składników. To każda dziewczyna, która sięga po kosmetyki Olivii Plum i czuje ducha marki – to możesz być i Ty.
Od samego początku właścicielka firmy chciała, żeby nazwa marki brzmiała jak imię i nazwisko, którym można się każdemu przedstawić. Pokonać dystans, trochę jak w czasie podróży do pięknych miejsc. Twórczyni marki Olivia Plum nazywa się Ania Śliwińska. Jak wspomina, od zawsze była dla wszystkich Śliwką, stąd Plum. Z kolei podróż do Grecji i odkrycie lokalnych mydeł, a raczej cudownego wpływu zawartej w nich oliwy z oliwek na skórę stały się dla niej inspiracją do stworzenia pierwszych kosmetyków. I tak pojawiła się na świecie Olivia Plum. Wdzięcznie brzmiące zestawienie „śliwki” oraz „oliwki”… Jak również pasji do naturalnych rozwiązań. O produktach marki najwięcej mówi właśnie hasło Naturally With Love.
Zasady powstawania kosmetyków Olivia Plum
Podczas tworzenia swoich kolejnych produktów Olivia Plum – a raczej stojąca za marką niezwykła kobieta – kieruje się kilkoma zasadami, pozwalającymi stale dostarczać klientkom znakomite kosmetyki naturalne. Wspomniane założenia nadawały i ciągle nadają firmie kierunek rozwoju. Pomagają też podtrzymać niebywałą jakość produktów.
Poznaj zasady, wobec których Olivia Plum pozostaje wierna całym sercem:
- O jak oliwa z oliwek – od fascynacji tym wyjątkowym składnikiem wszystko się zaczęło.
- L, czyli ludzie – to właśnie ludzie i ich potrzeby stanowią dla marki Olivia Plum najważniejszą inspirację.
- I jak innowacja – firma poszukuje nowych, coraz lepszych receptur o perfekcyjnie dobranych proporcjach. Jej kosmetyki muszą mieć krótkie i przejrzyste składy.
- V od vivre (właściwie joie de vivre), czyli wyjątkowej siły kreatywnej stale napędzającej do działania i radości czerpanej z życia.
- I jak intuicja – Olivia Plum polega na kobiecej intuicji podpowiadającej najlepsze rozwiązania.
- A, czyli alternatywa – zamiast wysoko przetworzonych produktów proste receptury i naturalne składniki; zamiast życia w biegu celebracja codziennych chwil.
- P jak piękno – kosmetyki Olivia Plum hołdują naturalnemu pięknu, wydobywają jego blask.
- L od LOVE – „Naturally With Love” nie jest dla marki wyłącznie hasłem reklamowym. To cała filozofia leżąca u jej podstaw!
- U jak uśmiech – chodzi o poszukiwanie radości, równowagi i otwarcie się na świat z jego niezwykłym bogactwem.
- M, czyli marzenia – liczy się spełnianie marzeń i dążenie do życia według własnych zasad.
Pomysł na markę Olivia Plum
Twórczyni marki świadomie wybiera każdy ze składników, który ostatecznie staje się częścią gotowych kompozycji. Korzysta przy tym z wiedzy i doświadczenia specjalistów oraz słucha opinii rodziny i przyjaciół, wiedząc, że każdy z nas ma inne potrzeby pielęgnacyjne. Krótkie i proste receptury testuje dosłownie „na własnej skórze”, żeby mieć pewność jakości i skuteczności produktów z oferty Olivia Plum. Dzięki temu wie, że dostarcza kosmetyki o najwyższej jakości, bezpieczne i łagodne, nawet dla wrażliwej skóry. To nieustanne poszukiwanie nowych rozwiązań, nigdy kompromisów.
Podobne kosmetyki:
Pomysł na Olivia Plum Naturally with Love zrodził się z miłości do podróży i natury – nieustającej, dlatego ciągle pojawiają się pomysły na kolejne inicjatywy. Właścicielka marki rozwija portfolio kosmetyków, jak również akcesoriów, tak aby codzienny rytuał pielęgnacyjny stał się kompletny. Podczas wypraw odkrywa nie tylko piękno poszczególnych regionów, ale i lokalne składniki. Te naturalne dobra przywozi ze sobą, żeby były w zasięgu ręki w opracowywanych recepturach. Obecnie marka Olivia Plum współpracuje z manufakturami oraz laboratoriami w Polsce i za granicą. Chce znać drogę, którą przebywa każdy produkt – od źródła aż do Ciebie.