Humble Brush

humble brush

Założona w 2013 roku firma The Humble Co. rozwija się na całym świecie. Produkty są dziś dostępne w tysiącach sklepów i klinikach dentystycznych.

Historia marki Humble Brush

The Humble Co. z siedzibą w Szwecji prowadzi małą rewolucję w produktach do higieny osobistej.

Informacje od marki: „Wszystkie nasze produkty zostały zaprojektowane, zaprojektowane i wyprodukowane pod nadzorem i nadzorem dentystów. Jako dentyści uważamy, że przede wszystkim nasze produkty muszą przynosić korzyści oparte na dowodach i muszą działać skutecznie. Dlatego poświęciliśmy dużo czasu na testowanie i udoskonalanie wszystkich naszych produktów, aby spełnić ten priorytet.”

Wszystkie produkty Humble Co. charakteryzują się zestawem skromnych wartości. Jest to połączenie tych cech, które jest unikalne i wyróżnia produkty Humble Co. od reszty.

Podobne produkty:

Wartości produktu Humble Brush

  • Produkty zdrowotne / wellness , które poprawiają jakość życia poprzez poprawę wyborów i nawyków życia. (Zapobieganie)
  • Produkty premium z procesem produkcyjnym i efektem końcowym, które dają konsumentowi poczucie posiadania produktu najwyższej jakości. (Premia)
  • Innowacje oparte na dowodach, które są i są wspierane przez profesjonalistów, aby zapewnić konsumentom pewność siebie przy zmianie. (Profesjonalny)
  • Ekologiczna  produkcja, pakowanie i utylizacja produktu w celu jak najmniejszego wpływu na środowisko. (Planeta)
  • Społecznie odpowiedzialna  dystrybucja produktów dla najbardziej potrzebujących – administracja Humble Smile Foundation. (Ludzie)
  • Opowiadanie historii  prostym i prostym językiem jako podstawa komunikacji z konsumentami w celu łatwej i znaczącej identyfikacji z marką. (Równina)
  • Rentowność  jako mechanizm pobudzania wzrostu i wpływu, przy jednoczesnym utrzymaniu konkurencyjności i wygody produktów w przeciętnym koszyku konsumenta. (Zysk)

Przeczytaj także

Hydrolaty do twarzy – jak dobrać do rodzaju i typu cery?

Hydrolaty do twarzy – jak dobrać do rodzaju i typu cery?

Dodaj komentarz

Twój e-mail nie zostanie opublikowany