Założona w 2013 roku firma The Humble Co. rozwija się na całym świecie. Produkty są dziś dostępne w tysiącach sklepów i klinikach dentystycznych.
Historia marki Humble Brush
The Humble Co. z siedzibą w Szwecji prowadzi małą rewolucję w produktach do higieny osobistej.
Informacje od marki: „Wszystkie nasze produkty zostały zaprojektowane, zaprojektowane i wyprodukowane pod nadzorem i nadzorem dentystów. Jako dentyści uważamy, że przede wszystkim nasze produkty muszą przynosić korzyści oparte na dowodach i muszą działać skutecznie. Dlatego poświęciliśmy dużo czasu na testowanie i udoskonalanie wszystkich naszych produktów, aby spełnić ten priorytet.”
Wszystkie produkty Humble Co. charakteryzują się zestawem skromnych wartości. Jest to połączenie tych cech, które jest unikalne i wyróżnia produkty Humble Co. od reszty.
Podobne produkty:
Wartości produktu Humble Brush
- Produkty zdrowotne / wellness , które poprawiają jakość życia poprzez poprawę wyborów i nawyków życia. (Zapobieganie)
- Produkty premium z procesem produkcyjnym i efektem końcowym, które dają konsumentowi poczucie posiadania produktu najwyższej jakości. (Premia)
- Innowacje oparte na dowodach, które są i są wspierane przez profesjonalistów, aby zapewnić konsumentom pewność siebie przy zmianie. (Profesjonalny)
- Ekologiczna produkcja, pakowanie i utylizacja produktu w celu jak najmniejszego wpływu na środowisko. (Planeta)
- Społecznie odpowiedzialna dystrybucja produktów dla najbardziej potrzebujących – administracja Humble Smile Foundation. (Ludzie)
- Opowiadanie historii prostym i prostym językiem jako podstawa komunikacji z konsumentami w celu łatwej i znaczącej identyfikacji z marką. (Równina)
- Rentowność jako mechanizm pobudzania wzrostu i wpływu, przy jednoczesnym utrzymaniu konkurencyjności i wygody produktów w przeciętnym koszyku konsumenta. (Zysk)