Jak zapłacić za zamówienie?
Za zamówienie można zapłacić na kilka sposobów:
- przez płatności elektroniczne PayU - obsługują karty płatnicze (Visa, Mastercard) oraz najpopularniejsze banki (lista niżej),
- przelewem,
- za pobraniem - płatność u doręczyciela.
Płatności PayU
BLIK
karty: Visa, Maestro,
Google Pay, Apple Pay
przelewy elektroniczne: Blik, mTransfer - mBank, Przelew24 (Santander, d. BZ WBK), Pekao24Przelew - Bank Pekao, Płacę z Inteligo, Płać z iPKO, Płać z ING, Płacę z Getin Bank, Płacę z Noble Bank, Paylink Idea - IdeaBank, Credit Agricole, Płacę z T-mobile Usługi Bankowe dostarczane przez Alior Bank, Płacę z Alior Bankiem, Płacę z Bankiem Nowym BFG S.A. (d. PBS), Przelew z Millennium, Przelew z Citi Handlowego, Płać z BOŚ, BNP Paribas, Banki Spółdzielcze, Nest bank, SGB-Bank, Plus Bank, Przelew bankowy.
Zachęcamy do płatności elektronicznych - pozwalają one na szybkie opłacenie zamówienia. Natychmiast jesteśmy informowani o płatności dzięki czemu możemy wysłać zamówienie możliwie najszybciej.
Płatność przelewem - dane konta bankowego:
Bank Pekao S.A. : 72 1950 0001 2006 3251 6385 0002
Kod BIC (Swift) PKOPPLPW
Kod IBAN 1240
Tytuł przelewu: "numer zamówienia" od "imię i nazwisko"
Triny Sp. z o. o.
ul. Dmowskiego 19C/34
50-203 Wrocław
UWAGA! Paczkę z kosmetykami wysyłamy po zaksięgowaniu zapłaty a przelewy z Poczty Polskiej mają duże opóźnienie w realizacji (nawet kilka tygodni!). Zachęcamy więc do płatności za pośrednictwem banku - wtedy przelew dotrze do nas w ciągu 2 dni roboczych. Płatności elektroniczne docierają w ciągu kilku minut.
Termin płatności
Termin zapłaty za zamówienie wynosi 7 dni kalendarzowych.