Jak pakujemy paczki? Less waste!

Duża staranność, mało odpadów – tak właśnie pakujemy!

Jak najlepiej zapakować kosmetyki naturalne? W materiały jak najbardziej przyjazne dla środowiska! W Triny pakujemy ekologicznie. Troszczymy się zarówno o to, by zamówione produkty trafiły do Ciebie w idealnym stanie, jak i o naszą planetę. Nie chcemy generować odpadów! Zależy nam na ochronie środowiska, dlatego zabezpieczamy kosmetyki naturalnymi materiałami, które można poddać recyklingowi! Chcesz zobaczyć, jak przygotowujemy Twoją paczkę do wysyłki? Poniżej opisujemy proces pakowania krok po kroku! Sprawdź, czego możesz spodziewać się w środku!

 

Czy to się nie potłucze?

Wszystkie szklane buteleczki zabezpieczamy papierem kraft (makulaturowym) o strukturze plastra miodu, który doskonale dopasowuje się do kształtu produktów, chroniąc je przed wstrząsami i uszkodzeniem w czasie transportu. Kosmetyki w szklanych opakowaniach owijamy też bibułą zabezpieczającą delikatne powierzchnie przed zarysowaniami. Buteleczki są więc należycie chronione przed rozbiciem i powstaniem nieestetycznych rys, w dodatku zapakowane w tworzywa, które wyglądają ciekawie i niebanalnie! Kiedy otworzysz paczkę, przywita Cię miły widok!

Krok 1

Produkty w butelce marki KTC jako jedyne zabezpieczamy dodatkowo tekturowymi tubami. Takie ruloniki chronią między innymi wodę różaną, olejek jaśminowy, wodę z kewry czy olej lniany. Tekturowa tuba jest niezbędna, aby takie produkty przetrwały transport – wiemy to z doświadczenia!

Krok 2

 

Czy do zabezpieczania produktów używacie folii?

Przy pakowaniu niektórych zamówień wykorzystujemy stretch. Służy on wyłącznie temu, by dostarczane do Ciebie produkty się nie otwierały i nie rozlewały, a ewentualne odłamki szkła w przypadku uszkodzenia paczki w transporcie nie zrobiły nikomu krzywdy przy otwieraniu kartonu. Zabezpieczając kosmetyki, akcesoria czy żywność, używamy jednak wyłącznie tyle stretchu, ile to konieczne. Ograniczamy jego zastosowanie do niezbędnego minimum, aby chronić produkty, o których z naszego doświadczenia wiemy, że mogą się rozlać i ubrudzić pozostałe opakowania. Obecnie nie znamy innego rozwiązania, które pozwoliłoby nam zrezygnować z używania stretchu, a trochę ich już przetestowaliśmy. Jeżeli masz jakiś pomysł na bardziej ekologiczny sposób pakowania, koniecznie się nim z nami podziel! Chętnie wypróbujemy go w praktyce! :-)

Krok 3

 

Czy używacie chrupek do wypełniania paczek?

Wszystkie paczki wypełniamy papierem kraft, czyli papierem wykonanym z makulatury. Takie naturalne tworzywo idealnie nadaje się do owijania. Jest odporne na rozdarcia, dlatego dobrze zabezpiecza produkty wewnątrz paczki. Co ważne, papier kraft jest w 100% przeznaczony do recyklingu, dlatego można go po raz kolejny przetworzyć! Wybierając ten materiał, chronimy zamówione przez Ciebie produkty, ale też środowisko, ograniczając liczbę produkowanych odpadów!

Krok 4

 

Czy dodajecie gratisy do zamówień?

Lubimy rozpieszczać naszych klientów gratisami. Do przygotowanej paczki dołączamy więc ulotki produktów z naszej oferty, próbki kosmetyków i słodki upominek w postaci mlecznej krówki. Chcemy w ten sposób zadbać o Ciebie jeszcze lepiej, zrobić dla Ciebie coś miłego! Po otwarciu paczki zobaczysz kartonik z podziękowaniem za zaufanie nam i złożenie zamówienia w naszym sklepie. Do przesyłek dodajemy też naklejki, które możesz przykleić sobie na zeszyt, biurko albo na komputer.

Krok 5

 

Jakie próbki dołączacie do zamówień?

Trudno przewidzieć, jakie będą to produkty. Niestety, nie zawsze mamy wpływ na to, co dostajemy od producentów. Zamiast na próbkach, które generują masę odpadów (duże opakowania są zdecydowanie bliższe duchowi less waste!), wolimy skupić się na negocjowaniu niższych cen, by móc zaoferować Ci Twoje ulubione produkty jeszcze taniej. Chcesz otrzymać od nas próbkę konkretnego kosmetyku? Możesz poprosić o to w uwagach do zamówienia! Wszystkie tego typu prośby czytamy, lecz niestety nie zawsze jesteśmy w stanie je spełnić. W miarę możliwości postaramy się dołączyć do przesyłki próbkę, o jaką prosisz, lecz nie obiecujemy, że uda się to zrobić. Sami nie produkujemy próbek i polegamy na tym, co otrzymamy od producentów, z którymi współpracujemy.

 

Jak wdrażacie w życie less waste?

Idea less waste jest Ci szczególnie bliska? Wolisz, żeby w paczce znalazło się tylko niezbędne minimum, czyli wyłącznie to, co zamawiasz? Napisz nam o tym w uwagach do zamówienia! Wewnątrz paczki nie znajdą się wtedy żadne dodatkowe próbki, cukierki ani ulotki. Nie dodamy też kartonika z podziękowaniami – naprawdę szanujemy świadome zakupowe wybory i chcemy ułatwić Ci życie w zgodzie z naturą! Po zabezpieczeniu zamówionych przez Ciebie produktów, po prostu wypełniamy wolną przestrzeń papierem kraft i zaklejamy paczkę. W jej wnętrzu nie znajdziesz więc żadnych dodatków, których nie chcesz!


Jak rozpoznam że paczka jest oryginalna i nie była wcześniej przez nikogo otwierana?

Wszystkie paczki owijamy firmową taśmą Triny, żeby już na pierwszy rzut oka wiadomo było, że to przesyłka właśnie od nas! Dzięki temu zabezpieczeniu zamówione produkty nie wysypią się z kartonu ani nie uszkodzą w transporcie. Nie zostaną też przepakowane przez firmę kurierską. Jeżeli otrzymasz paczkę zaklejoną taśmą inną niż ta widoczna na zdjęciu, kategorycznie odmów jej przyjęcia! Z pewnością taka przesyłka nie opuściła naszego sklepu! Pamiętaj, że nienaruszona taśma jest gwarancją tego, że nikt wcześniej nie otworzył paczki przed Tobą.

Krok 6

 

Co robić gdy paczka nosi ślady uszkodzenia?

Na paczce naklejamy naklejkę-plombę. Informuje ona o tym, co zrobić w przypadku, gdy karton nosi ślady zniszczenia. Przekazuje też proste instrukcje, za którymi trzeba podążać, żeby proces reklamacji przebiegł jak najszybciej. Kiedy paczka dotrze już do Twoich drzwi, obejrzyj ją dokładnie i sprawdź, czy nie została naruszona, zgnieciona i nie nosi żadnych innych śladów uszkodzeń. Jeśli zauważysz coś, co budzi zastrzeżenia, koniecznie spisz protokół szkody z przewoźnikiem. Przyda się on do zgłoszenia reklamacji. Zespół Triny stara się, żeby paczka dotarła do Ciebie w idealnym stanie. Jeśli jednak przesyłka zostanie uszkodzona, koniecznie skontaktuj się z nami i wspólnie rozwiążemy problem!

Krok 7


został dodany do Twojej listy życzeń.

Kontynuuj zakupy Moja lista życzeń